2013年5月4日 星期六

ANGUS出世啦~~@40W

今天爸爸過來大埔陪我飲茶,飲完...竟然見啡.....
返屋企執執野,遇上大雨,叫的士CALL不到......太大雨...根本就CALL唔倒
惟有要自己去的士站.....
成功在的士站找到的士去威院~~~~~~
去到,老公已經在醫院門外等我們啦~~~~
直接上了7F,即刻量血壓、CHECK心跳、胎動等,本來佢見我無咩...醫院竟然想叫我觀察一天可回家~~~~
但係我說好像有滲水現象...之後CHECK CHECK,真的有穿水了~~~
7:30PM吃埋爸爸買的炒飯,就送到侯產室
9:00PM落催生藥.....
姑娘見我陣痛得不厲害.....再檢查子宮..發現未穿晒水.......
12:30AM人工穿水..經歷大陣痛10小時,都未生得...真的好痛啊~~~~~~~~~~~>.<
姑娘見我太辛苦......建議做無痛分娩.....
我知道我一定要生了,凌晨三點幾就想叫姑娘借電話~~~~~~~姑娘叫我唔好咁心急,可以遲少少打電話給老公。
6點幾姑娘俾我打電話給老公叫老公千萬不要去上班...
而我推至麻醉室...仍然都開不到兩度...加上不知是否有感染.......我竟然發燒了。
所以做唔成無痛分娩。。。。於是要在麻醉室等手術室同埋醫生................覺得等左好耐好耐...............痛到叫晒「救命,我唔得啦.....」但係無人理...佢地繼續好似上堂咁....仲想叫d醫科學生按下我個肚.....................
有個姑娘仲叫我忍住...唔好痾...如果唔係bb會腫晒...但係真係好難忍倒...又痛..又好似有野要迫出黎咁.......係忍唔倒囉............咁我剩係識答佢:「咁點算」
最後終於有手術室了,見到老公一面,要開刀了,老公沒有得陪產,只說了一句,就被推入去了,一落藥,半身麻醉,好正,即刻咩感覺都無晒,又有人幫自己過床,只係feel倒有人郁緊推下你個肚,就咁就生左,聽到幾下BB喊聲,就知道自己生左。幾重同幾點出世,我都係偷聽返黎,無人直接同我講架,生完,姑娘俾我睇左一眼,檢查下手環、腳環,就抱走BB了,我仲多口問句,「可唔可以同佢一齊影相?」姑娘答我:「開刀唔可以,會抱俾BB爸爸睇,BB爸爸可以幫佢影」~~~~~下面張相係BB爸爸影架,之後FEEL到自己都幾凍,半身仍然沒知覺...在手術室外被觀察了一段時間,隻腳郁番下,就被推番上去產後病房啦,可以再見到老公了。
「在4/5 10:33AM緊急開刀
成功誕下了小ANGUS,
重3.19KG啊~~~~~~


沒有留言:

張貼留言