2013年6月6日 星期四

第一次帶Angus打針~

今日約左朝早去打針,打乙型肝炎第二針~~~~~~~~
第一次帶佢去打,之前佢響醫院打左兩口針,都不在場啊~~
今次終於可以見證佢打針既時刻~~~~~~先又係剝光豬磅重~~~~
Angus bb有4.6KG~~~~~~~原來超過了十磅了~~~~~~~勁!!!!
然後就去見姑娘了,見番上次安慰我的姑娘呢~~~~~~~產後第一次返健康院時,我估我一定嚇親了她~~~~
她上次和我傾了很久很久~~~~她很擔心我的情緒問題呢~~~~~~~~~~~也擔心我會傷害自己同BB呢~~~~~
幸好得陪月同奶奶的幫助,現在的生活總算適應了不少~~~~~~~~~~^^
不過遲少少,日間真的只剩下我和BB了,希望照顧得來吧~~~~~~~~~

嘻~~講番打針~~~~
第一次捉住BB隻手同按住佢隻腳俾人打大脾~~~~~~~BB開頭都唔知驚~~~~
直到支針打去佢個大脾~~~佢大哭了幾聲~~~~~~之後打完~~~好叻~~~~就無再喊喇~~~~~~勁!!
坐多一陣就返屋企了~~~
老公送埋我地返屋企先返工.....................但佢竟然將我把遮遺留在的士上....................之前響一田買架



附上BB笑笑LOOK~~~~~~~~~~~昨晚,ANGUS BB臨睡時笑了~~~~~~~~~~很多表情~~~KAWAII呢~~~~~~現在的他有時懂得向著我們笑下呢~~~


沒有留言:

張貼留言