2014年5月27日 星期二

同年同月同日的生日會

之前唔知點樣響親子王國定FACEBOOK群組認識左一班同年同月同日生的媽媽~~~
KEEP住響WHATSAPP聯絡,就係咁就有機會參加呢個咁特別既生日會。
仲可以有埋搵贊助商既職務~~~~我負責的搵左成十個~~~~哈哈~~當然都好多謝老公同埋有D媽媽幫我拿禮物啦~~~~~~~~~嘻~~~~~~~~~

5月1日參加左呢個1歲BB生日PARTY~~~~~~~識左好多同年同月同日生的BB~~~
仲俾我見番一齊響產前病房等生既媽媽~~~~~~佢竟然仲記得我爸爸~~~哈哈~~~
分享一下當日開心既時刻吧~~~~蛋糕真的很美啊~~~~~







2 則留言:

  1. 嘩,好開心啊,ANGUS 一歲快樂,健康成長啊 ^^
    個蛋糕好靚呀,知唔知道那裡訂架? 好吃嗎 ? (因為我都想訂蛋糕,FOR 巨龍下個月1歲啊 ^^)
    另外,蛋糕旁的cupcake 又好得意呀,那裡訂架? ^^

    回覆刪除
  2. 謝謝您啊~~~~~~~~~~~~~~~^^蛋糕資料我放左響你個BLOG LU~~~~^^

    回覆刪除