2013年2月14日 星期四

好似二人世界的情人節@29W

今日是2月14日情人節啊~~~老公竟然初五啓市不過都叫做收早D~~~~^^
我過去上環找他~~~~~適逢情人節,有兩位男士好好心讓坐給我~~~~~讓我全程有得坐~~~~去到上環~~~竟然要我等他......原來他要拿花花呢~~~~~嘻~~~~好靚啊~~~~是粉紅色的包裝呢~~~收埋今年~~~下年就要抱著ANGUS,沒有手攞花啦~~~要等ANGUS大個送康乃馨給我了~~~哈哈~~

今晚去別府開餐,沒有情人節餐,可以慳番唔小,而且今晚招呼不錯,有半個卡位坐下,仲識得拿暖水俾我添~~~~~食完別府,我地本來想響HAGGEN DAZS食心花怒放的~~~~但係無位.....老公買了杯單球給我吃~~



今晚仲收到同一系列的卡~~~~~哈哈

沒有留言:

張貼留言