2013年2月18日 星期一

第四次去母嬰健康院@30W

不知不覺.....懷孕已到達30周了~~~~心情開始有點緊張~~~~ANGUS還有可能在不足十周就要出來了~~~~心裏又驚又喜..好矛盾啊~~~
心裏還會想著有甚麼東西未做....未買....要趕快完成才行~~~~~~

今天要返母嬰健康院覆診~~~由於今日要聽入院講座~~~所以我地八點幾就去到啦~~~~結果都要收到29號籌......
等了一會,先可以驗尿~~~~一切正常~~~之後到九點了~~~~要聽講座先~~~~好多人..........男士們都沒有得坐~~~不過老公好好彩有張有碌既櫈坐~~姑娘叫佢坐,唔好俾大肚婆坐啊~~~~哈哈~~~~~
個講座主要講入院事項同埋餵母乳事宜~~~但大部份內容都在醫院講座同之前聽過LU~~~~~
不過姑娘有講...而家如果無床位....試過今日生....聽日就出得院啦............都唔知好定唔好.......一般來說都應該有三日既.............

同老公聽完~~就出番去量血壓、磅重~~~~~有52.1KG~~~血壓正常:109/78~~
之後等叫名,由於太多人了,自己坐著等叫名......好快就到我啦~~~~~又見番一直FOLLOW我既姑娘,佢話BB SIZE正常,而且已經掉頭了~~
哈哈~~好犀利,真係摸倒嗎~~~佢仲話我少皮下脂肪~~~呵呵~~~~如果真係掉左頭,姑娘話應該不會胎盤低了~~~~~希望是真的吧~~~~
睇完,老公陪我食埋野就走了~~~~

回家淘BB衫~~~~希望快D收到吧~~~期待ING~~~夜晚同姐姐去了調景嶺吃晚餐~~~~~加錢UPGRADE套餐,有牛角包吃~~~




沒有留言:

張貼留言