2013年2月7日 星期四

第二次去威院聽TALK@28W

今日又BOOK左返醫院聽TALK,今日既TOPIC係「初生嬰兒護理」。搭火車去,今日有位女士讓俾我坐,佢一直企到去大圍呢~~~~~~真好人
準時去到威院,等了一陣,就開始了。

主要重點如下:
  • 姑娘再三叮囑我地D BB衫用咩洗衣液都好,機洗又好、手洗也好,最緊要係過清~~~~~~~~同埋唔可以落臭丸、樟腦,包括湊BB的人啊~~~~
  • 沖涼的水需要是36度至38度
  • 用開水為BB抹眼睛、肚臍時,要留意開水是明火煲為佳,當然要攤凍佢啦~~~~~~~姑娘不建議用火酒洗肚臍~~~~~~
  • 包尿片時,要留意要向下摺一摺,露出肚臍
  • 奶樽如果是膠的,需要3個月換一次。而奶樽不論是有沒有用過的,必需每隔24小時洗一次及烚一次,烚好要蓋好奶咀位,儲至食物盒,再放入雪櫃
  • 奶咀最好用同一個形狀,唔好轉款,包括奶樽的奶咀
  • 回奶時,若想收奶,穿細一個碼胸圍就可以,同埋飲少D湯水
  • 在醫院生的時候,只有在7F病房才有探病時間...一旦推左去7E、6E及F的產房...係沒有探病時間.........而老公陪產的時間大約只有三分鐘,其餘時間都係自己同BB作戰
  • 生完之後,有八小時休息,若期間BB想飲奶,會叫醒我餵BB~~~~8小時之後就會推番BB俾我湊~~~~我攪唔攪得掂架
  • 至於BB側睡的問題,我一直都好關注,因為飲完奶,BB係唔好平卧,要KEEP住側睡~~~~~~~仲諗緊駛唔駛買側睡枕,原來都可以唔駛。就咁卷條毛巾俾BB瞓45度角就可以架啦~~~~~~仲有原來初生BB係唔識轉身,應該幫佢側睡完佢就可以維持倒
嘻~~影底左側睡毛巾的捲法~~~KAKA~~到時BB就係咁瞓架啦~~~~~~


之後我報埋4/3的講座,就返去太和啦,有一家人好好,叫小男孩讓坐給我^^~~~~~返到去,去超市買了兩袋棉花球,分別是JOHNSON$10.9~~貴護協$1,而另外的是便利妥~~特價$9.9,就回家去~~~









是日講座禮物:

沒有留言:

張貼留言