2013年3月3日 星期日

小童群益會之母乳講座@31W


由於之前在沙田火車站看到廣告,知道有呢個工作坊,見近近地,都去下聽下~~等自己多D信心可以埋身餵
今日2:30先到大水坑站,竟然有人打電話來問我們在哪兒~~~~我同老公開始擔心係咪等我地先開場.......
到達有位小姐來幫我們開門,並叫我們貼上label,陣間有機會在活動時用。我同老公開始擔心..原來要玩遊戲架??
派了notes,就入去了,好好啊~~~第一次聽talk有notes,好清楚,不用自己抄寫~~~good
開頭有個姑娘講下依附理論,之後就由護士講下餵母乳的方法等~~~~不過護士唔係好舒服,仲要講野,她應該有點辛苦呢~~~~~~不過佢講解得不錯~~~~
完左,竟然都有小禮物,是乳墊&士多啤梨環保袋~~~~~好like個環保袋啊~~~~~~~



之後我地找到85k番沙田行一田BB展,比大埔的BB展多野行好多....不過人也很多............>.<
跟住去宜家行下,找膠椅子到時餵奶用來做腳踏........可惜當日找不到..問過D STAFF 佢話我地之前睇中的那張膠椅暫時不出了...........
最終只是買了一些顏色膠碗,FOR BB沖涼時放棉花,脫脂棉等等~~~~~~$19.9~~~~                   

沒有留言:

張貼留言