2013年3月4日 星期一

第五次去母嬰健康院+第三次去威院聽TALK@32W

今日去到健康院...竟然那麼多人......排到四十幾了........但係竟然可以去驗尿先~~~~~~哈~~當然驗左先啦,廢時攞住.....
驗完之後~~~先至同老公呆等....等量血壓、磅重~~~~~又重左啦~~~~53.4KG,血壓就99/78~~~都正常~~
之後就等見姑娘...等到吉野家早餐時間已過.....都未有得走......
入去見第二個姑娘....很差LOR...雖然有話俾我聽BB心跳每分鐘128下~~~~但係佢D態度.....很差......
平時健康院D姑娘唔係咁架.....好話個個都要約九點鐘,人地次次都係約開九點架啦........話我自己要等....唔好到時話等得耐(我雖然係覺得等得耐,但係我都無投訴過,做咩WOR)............唔駛咁講野呀MA........
睇完就走LU~~~
去了大埔中心吃了西式LUNCH~~~~之後老公返工~~~~我就準備去威院聽TALK~~~~
今日3:00-4:30聽母乳餵哺講座啊~~~~內容大多聽過了~~~~不過有得睇片,有一些反例子,希望我不會有這些問題吧~~~~
另外,要記住BB吃母乳時要用好多體力,所以佢唔可以著咁多件衫仔架~~~~~~仲有唔好用金銀花同白菊花幫BB沖涼~~~~BB係有機會敏感的啊~~~                   

沒有留言:

張貼留言