2013年3月1日 星期五

毅力講座@31W

之前抽左幾次呢個講座都唔中,終於在三十一WEEK抽中了,但係前一天仲要擔心無得去....
因為收唔到SMS....前一天要打電話上去爭取先有得去...因為佢話收唔到我個EMAIL....沒有可能的吧...我個EMAIL明明都無彈返轉頭.......
佢仲叫我四月先聽...但係佢又話確實日期未知.......咁我四月生得,即係唔駛聽.....於是我決定極力爭取...而且在是次事件中我根本就無錯...我係抽中左,而且我有覆EMAIL....點解唔俾我聽..................
最後我成功了~~~佢話照俾我入,講電話NO.就得~~~~佢話最多到時個場爆D......

今晚同老公夜晚一齊去中央圖書館,真係入到去,而且個場係多人,但係未至於無位LOR.........
個講座不狂我地去聽,因為真係好值得去,又唔悶,D姑娘又生鬼,老公都聽得好開心,我也笑到流眼水呢~~~~~~
亦令我地多關心疫苗問題~~~~而且再一次強調女性在坐月期間,只可以做三件事,就係"食野、瞓覺、同餵奶",姑娘提醒我地當然也要向老公SAY THANK YOU 啦~~~~

以下是當晚的禮物,還有一份要上去佢地診所到拎既禮物~~~下星期去攞~~~YEAH!


沒有留言:

張貼留言