2013年3月10日 星期日

BABYPLANNER新生嬰兒護理試讀班@32W

今日報左個新生嬰兒護理試讀班,又在上次上美素佳兒個地點上堂~~~~嘻嘻,即係可以搵番我地上次個扁咀BB,嘻嘻~~~
人地個個喜歡笑的bb不知為什麼,我偏偏要搵番呢個扁咀BB~~~kakakakaka














今次上堂都學左好多野,而且導師俾多d時間我地自己實習,感覺又學多左野。
第日仲可以幫BB按摩添~~~~~拍了老公實習的過程,應該能夠掌握到部份的步驟吧~~~~~~















做完按摩,跟住包包被~~~由於有上次美素佳兒的經驗,我們都進步了不少了~~~~不過今次有教BB隻手的擺法~~~~睇下,包得幾靚~~~


個姑娘話BB而家係有「豪宅既服務,劏房既環境」哈哈,又真係WOR~~~~~佢而家唔駛用力就有營養,又恆溫,但係就俾我逼實晒~~哈哈
希望第日ANGUS喜歡我們的屋子同埋B-DUCK床鋪吧~~~

上完堂,出去行下,買禮物給爸爸,之後出銅鑼灣行下,明明上IKEA網說有之前睇中既野買的,好想買番張腳踏FOR第日餵奶用,今日點都要再搵一下。
點知今日一入去IKEA,就見到了~~~~好開心啊~~~~$39.9




之後再買多幾個五顏六色盒FOR裝BB野用~~~~~$29.9














行完,行去灣仔搭船~~~~~~好耐無搭了,不過今天好大浪,上落船似乎有點危險呢...........
想行下,拍下拖.......但係自己身體機能差了.................行不起............
要坐低吃飯後再行過~~~~去了意粉屋吃了個甜蜜套餐~~~~^^貪吃的我又偷吃雪糕了................ANGUS對唔住呢~~~




之後行去紅磡搭車返屋企,返到去..竟然又胃痛..又頭暈...真可憐呢....................

沒有留言:

張貼留言