2013年3月16日 星期六

今日見BB+童軍春茗@33W

今日老公帶我去St. Paul hospital睇BB~~~因為之前佢有個FRIEND個老婆原來響個度睇BB~~~我地先發現原來私家醫院照超聲波係唔駛$500~~~
$455就可以走得啦~~~~~仲可以拿走幾張超聲波相添~~~~

一去到,姑娘就幫我量血壓、磅重、驗尿~~~一切正常~~~血壓:108/78、體重:54.7KG~~~~

預約左4:45~~~等左一陣,差唔多5:00~~~到我睇BB啦~~~~
同醫生講完簡單的懷孕歷程及報告後,就照超聲波啦~~~~~~~~~
私家醫院果然不同,姑娘都好小心扶我上落床、又鋪好床墊,很乾淨、很細心

今日再次看到BB~~~~雖然不是4D~~~但看到BB長肉了~~~~見到他的嘴仔張開張開~~~~又踢踢醫生~~~很可愛~~~
醫生也忍不住說了一句:「BB,都幾活躍下」~~~~KAKA~~~~~~~
頭仔:



照下,照下...腿骨仍然同結構時一樣...仍然慢了兩周............腿骨63.6MM 不過肚DUM大左,竟然啱WEEK數~~有294.5MM呢~~~~
最開心的是知道他現在的重量了~~~是2024克,相等於4.46磅左右~~~~
再多口問下,胎盤真的沒有前置了,也看不到子宮肌瘤~~~~~~不過產後,應該要再看看子宮肌瘤的問題,不竟診所的王醫生曾經照到可能有呢........
遲D再算吧~~~~~反正現在也做不到甚麼~~~~~~
睇完醫生,我地出發去紅磡吃童軍春茗~~~~
一路食一路睇PIPE 片~~~~~還看到老公拿獎狀~~老公一路考我歌名呢..................>.<

看看~~晚宴多豐富~~~~~


 
貪吃的我,就在是次的晚宴上吃了一片西瓜~~~~~~~~~~~~~~~~(清胎毒~~~~~)

沒有留言:

張貼留言