2013年4月1日 星期一

遊沙田@36W

今天老公最後一天復活節假期~~~~佢話陪我遊沙田~~~~~
唔知點解我想去下SNOOPY公園~~~~~~~~可能ANGUS想去掛~~~~KAKAKAKAKA
新城市出名多人,所以行下行下我地轉移陣地,去左文化博物館~~~~~~老公話可以坐下,睇下野~~~~都好啊~~~~~原來展緊法貝熱~~~~入場費每人$20~~~都有D人氣啊~~~~可能應節~~~因為有D好靚既復活蛋,而佢展出既最後日期就係4.29~~~~即係ANGUS既預產期啦~~~~~好緊張~~~不知不覺ANGUS而家已經響我個肚仔度陪左我地九個月啦~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言