2013年4月27日 星期六

西瓜豆腐花的約定@39W

我同ANGUS一直有個西瓜豆腐花的約定~~~~我同佢約好左4月30日媽媽會食西瓜豆腐花,食完,等媽媽爸爸執好野,就叫佢可以準備,咁爸爸夜晚就可以帶媽媽去醫院生你出來喇~~~~唔知佢其實知唔知道呢?

不過今晚BB爸爸突然有個想法,話今個星期六、日也可以陪倒我去醫院,又想ANGUS早D出來陪佢玩~~~~於是佢竟然帶ANGUS媽媽去食西瓜豆腐花~~~~~~
不過似乎BB沒有這麼敏感,沒有理會他,可能BB都係想4月30日再食先出來吧~~~~~~~我食西瓜豆腐花,BB爸爸食雪糕涼粉~~~




去食西瓜豆腐花之前,我地試左間新餐廳,也不錯~~~~D SET以蛋包飯為主架~~~~
我食左鮮茄吉列豬扒蛋包飯,BB爸爸食左黑椒牛肉蛋包飯~~~不錯啊~~~~~


沒有留言:

張貼留言