2013年4月12日 星期五

白蓮蘇雞蛋糖水@37W

早前奶奶俾左D白蓮蘇我,今日終於的起心肝煲啦~~~~~~~~~~~^^
雖然成日話如果孕婦想清胎毒,要在懷孕後六個月開始飲這款糖水才有效,不過我之前睇過有人飲完唔舒服,有人又會嘔,有人又會即刻生左......所以一直都未敢煲住.....就係咁拖到37周尾先至煲,唔知仲有無用..............做法都好簡單,今次呢款糖水淨係煲俾自己飲~~~~~~~~

材料:白蓮蘇3錢(其實都唔知係幾多.....我只係將奶奶俾我既分開2次用)、雞蛋一隻、冰糖適


我用左咁多:




製法:
1.白蓮蘇、雞蛋洗淨,備用。
2. 凍水放入白蓮蘇及雞蛋(連殼)
3.雞蛋熟後,可去殼,再放回煲內
4.整個過程大約以文火煲45分鐘,差不多時,可落冰糖調味
5.以三碗水煲成一碗水,即成。

嘻...隻蛋凍水落...都係爆左.....其實飲落去都似飲桑寄生蛋茶~~~~不過我就LIKE桑寄生多D~~~~~~~~~

功效如下:


呢排好多野食~~~~繼爸爸拿了肉丸、雞雞給我之外,昨天又收到朋友仔送的兩大包餃子和兩大PACK有機饅頭~~今日試了一些~~~

肉丸水餃米:
















夜晚追加:菜心水餃


沒有留言:

張貼留言