2013年4月22日 星期一

第九次去母嬰健康院@39W

今日已經正式踏入39W的大日子,也是我最後一次在懷孕期間返健康院~~~~~~
下次再去的時候,我就會同BB一齊去喇~~~~唔知會係幾時呢????


今日又係先驗尿、磅重、量血壓,驗尿沒問題,磅重個磅好似壞壞地.....第一次有56.4KG,第二次就55.9KG....相差咁遠...好奇怪啊......
不過比起上次我重了,就得啦~~~~BB要快高長大啊~~~~而血壓又衰左,第一次係116/85,而第二次量就102/76~~~正常番
之後好快就叫我個名啦~~~~見姑娘,竟然又是討厭的姑娘,不過今天佢又無咩野WOR~~~~~
可能見我39W,最後一次吧。
佢摸肚仔,話BB個頭仔已經好落啦,即係隨時都有機會生啦~~~~~~
之後又俾我睇BB每分鐘心跳有136下~~~~~^^
踉住再問下佢生既問題啦,佢話如果穿羊水係可以CALL 白車,同埋要瞓響到,如果係滲羊水、陣痛、見紅,就自己CALL的士,咁都好D,我成日係到諗如果穿羊水,都唔知點落樓,而且好危險啊~~~~~~~~~~~~~~~~~
10點幾就走得,同老公食d野,買埋野就返歸了。

前兩天,老公的親戚,俾左盒多奶茶我,唔知好唔好飲呢~~~~~~到時帶定d去醫院,希望上奶用得著吧~~~~~

沒有留言:

張貼留言