2013年4月14日 星期日

買黑麥汁+老公幫我炒米茶@37W

今日在大埔行逛~~~去了綠盈坊買了支黑麥汁(330ML),聽FB 4月媽媽會說這支飲品上奶好好的。
我就忍唔住去睇下,價錢也相當實惠,只是$15支。所以忍唔住買番支試下個味道,如果OK,第日可以隨時叫老公幫我入多D~~~~
因為佢公司附近都有呢間分店呢~~~~~GOOD GOOD GOOD
在睇下個產品簡介,適合孕婦飲架~~~~~大家都可以試下啊~~~~~不過聽說熱量都多的,每天不要飲超過一支啊~~~~











回家老公幫我炒定D米FOR入院用,雖然坐月期間應該有奶奶同陪月為我預備,不過都係準備定少少,FOR入院時用穩陣D。嘻~~~~~
今日用左一杯仔米乍,試下先~~~~~~

1. 燒紅隻穫轉細火
2.不停炒米















3.炒至微黃














4.放涼後才入茶袋














BLOG友提過我地唔好入太滿,三分之二就夠啦~~~~~因為焗左之後,米係會發漲架~~~~
入好後,放入密實袋,遲D FOR 走佬~~~~~~~~~~

嘻~~~今日又唔乖~~~買左件CAKE食

沒有留言:

張貼留言