2013年4月13日 星期六

終於買了架碌碌車+PAMPERS入會禮物@37W

今日待老公放工後又去了沙田啊~~~~其實新城市太多人,的確不太適合我去.......
但係~~~為左換片,我都係決定要同老公去一趟~~~~哈哈~~~
話說早前再收到PAMPERS入會COUPON+禮物,好開心,可以再幫BB換多兩包NB片+濕紙巾~~~~~
換完,早D食夜晚,去了紅螞蟻吃二人套餐~~~~都幾豐富啊~~~~^3^


 之後去左無印買了架碌碌車,第日換片無論響廳定房都會方便D~~~~~嘻~~~我想買好耐架啦~~~終於買左啦~~~~
第日如果嫌阻住,又可以拆左佢收番好~~~~真的好好啊~~~~買左$160~~~~~~~~

有張日文說明書~~~~KAKA~~~~

我已經逼迫不及待,放了BB的用品,看看~~~~~~~那兩個盒子諗住會裝住D棉花,同口腔棉~~到時會方便D~~~~
我地也去了$8.8店買野,入多D BB衫架同買左茶袋FOR炒米茶用~~~~嘻~~~~~

是日戰利品:

 
由於今晚早左食晚餐~~~老公想吃湯圓~~~~老公就煮了豆沙湯圓吃~~~~本身不喜歡吃湯圓的我,也吃了一點~~~不過豆沙湯圓果然不錯啊~~~

沒有留言:

張貼留言